tiistai 23. elokuuta 2011

rv 31+1

No niin. Tänään oli sitten taas neuvola, ja tästä kerrasta lähtien käynnit tiivistyvät: tapaamisia arvon neuvolan tädin kanssa kahden viikon välein. Neuvolasssa kaikki oli ok, paino oli noussut edelleen sen 700g viikossa ( ja minä olin tyytyväinen, ettei enempää), näytteissä ei mitään vikaa, hemoglobiinikin oli noussut, tosin obsidanit lähtevät vaihtoon joka tapauksessa. Kohdunpohjan korkeus oli edelleen yläkäyrällä, tosin ei enää samalla linjalla kuin viimeksi, vauva oli kääntynyt raivotarjontaan ja nojasi toiseen kylkeen, joten korkeimmassa kohdassa ei ollut mitään täytettä. Sf-mitta kuitenkin vielä 32cm.

Viime viikolla minulla menikin muuten jalka läpi portaista ja pää alaspäinhän siellä oltiin, vuotoja ei kuitenkaan tullut ja liikkeet ovat olleet normaaleja, joten eiköhän tuolla kunnossa olla. Neuvolassa sykkeet olivat siellä 144 paikkeilla.

Minulla loppuu nyt harjoittelu (torstaina vielä retrettiin mummojen kanssa) , sitten voi alkaa huoletta levätä ja laitella kotia. Suunnitelmana on (vielä tälle päivälle, jos vain jaksaa) katsoa oma vaatekaappi läpi ja poistaa sieltä ne typerät vaatteet, jotka eivät piru vie mene päälle. Minä siirrän ne nyt kuitenkin ensin vain varastoon, jospa ne vielä joskus mahtuisivat. Ensi viikolla voisi alkaa pestä lastenvaatteita ja sitä ennen pitäisi jaksaa tyhjentäää/ käydä läpi yksi makkarin kaappi, jotta arvon vauvan vaatteille saisi tilaa.

No, se siitä, väsyttänyt on ja juurikaan muita ongelmia ei ole ollut. Hyvät päivät.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti